"Marta y Maria" (Julio Romero de Torres, 1917): "Pel camí, va entrar en un poblet. Una dona, que es deia Marta, el va acollir. Marta tenia una germana que es deia Maria, la qual, asseguda als peus del senyor, n'escoltava la paraula. Marta, en canvi, estava distreta amb la tasca del servei". ("Nou testament", Loukás, 80 [1995]: 191 [10, 38-42])

      ― o ―
      Wire transfer
      Cart is empty