El primer muntatge escenificat del Pessebre vivent va tenir lloc a Engordany el 31 de desembre de 1955, dirigit per Esteve Albert, i amb la col·laboració del Centre Cultural d'Escaldes-Engordany i de l’Esbart Santa Anna, que interpretava les danses tradicionals. La representació no era estàtica, sinó que anava més enllà de la simple ofrena, essent composta de dotze quadres. (Esteve Albert, 1958)

      ― o ―
      Wire transfer
      Cart is empty